Veel gestelde vragen
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gratis vanaf een bestelling van ten minste 50 euro. Indien het totale bedrag van de bestelling lager ligt, zijn de verzendkosten gespecificeerd per artikel. Afhalen in het atelier zelf is natuurlijk ook mogelijk na afspraak.
Mijn juweel is verkleurd, kan ik dit terugsturen?
Nee. Er is geen garantie op de kleur of het verkleuren van onderdelen.
Indien bepaalde artikelen een onderhoud vragen, dan vind je hiervan een handleiding bij de verzending.
Materialen kunnen na verloop van tijd hun kleur verliezen door slijtage of contact met de huid, water, parfum of zeep. Dan zal de oorspronkelijke kleur van het metaal terug tevoorschijn komen. Dit kan je voorkomen door je juweel niet te dragen tijdens het slapen, sporten en bij contact met water of vocht.
Ik heb een verkeerde maat doorgegeven,
kan ik mijn juweel inruilen of laten aanpassen?
Dat kan. Omruilen kan indien het juweel niet gebruikt of beschadigd is. Je hebt hiervoor 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering. Wanneer je een artikel wil omruilen breng je ons hiervan eerst op de hoogte. Dat kan door een mail naar info@juvelarto.be Na contact met ons stuur je het artikel op eigen risico en kosten terug naar:
Juvelarto
Op de Kalenberg 11
3590 Diepenbeek
Wij behouden het recht voor retourzendingen te weigeren bij het vermoeden dat de artikelen reeds zijn gebruikt of bij vermoeden van schade aangebracht door schuld anders dan de verkoper of de leverancier van het artikel.
Indien je een artikel dat op maat gemaakt is voor jou (zoals een gepersonaliseerd armbandje, een persoonlijke bedrukking of een specifieke bestelling) wil laten aanpassen ben je zelf verantwoordelijk voor het opmeten van de maat en het doorgeven van de juiste schijfwijze. Moest er toch iets zijn misgelopen gelden dezelfde voorwaarden voor een aanpassing, maar kan er een kost aan verbonden zijn. Omruilen van een artikel dat op maat is gemaakt of gepersonaliseerd werd is niet mogelijk.
Verloren of beschadigde pakketten
Alle artikelen die hier vertrekken worden met zorg verpakt en verzonden.
Alle verzendingen worden verzonden volgens de door jou gekozen levermethode.
Indien je een pakketlevering gekozen hebt met een track&trace en je pakket blijkt na enkele dagen na verzendbevestiging nog steeds niet te zijn aangekomen, neem dan met ons contact op via info@juvelarto.be en dan kijken we de tracking voor je na.
Juvelarto kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor verloren gegaan of beschadigde pakketten.